Galvin Greens internationella säljkonferens
"Det bästa mötet vi någonsin haft!” Den fina feedbacken fick vi av en av deltagarna när Galvin Green samlade medarbetare och agenter till sin årliga säljkonferens.
Galvin Green tillverkar högfunktionella golfkläder för en internationell marknad. Varje år samlar de medarbetare och agenter till en säljkonferens.
“Det bästa mötet vi någonsin haft!” Den fina feedbacken fick vi av en av deltagarna på Galvin Greens årliga säljkonferens.
Feedbacken visar så tydligt vad det innebär när företag satsar på innehållet i en konferens. Att göra analysen, arbeta med varumärket och agera målfokuserat skapar engagemang och energi i organisationen. Det gör att alla förstår riktningen, dit man vill. In i benmärgen.
I tre hela dagar arbetade Galvin Greens medarbetare och agenter från Europa och Nordamerika med att flytta gränser.
I workshops och diskussionsgrupper skapade vi engagemang och aktivt deltagande. Vi pratade varumärke och value proposition. Vi gjorde djupdyk i utmaningarna med förändringsarbeten. Vi firade framgångar och stakade ut vägen framåt. Och lanserade 2024 års kollektion förstås.
Men hur vet man att deltagare blir engagerade? På riktigt?
Det känns förstås direkt i alla samtal och diskussioner under en konferens. Eller som på avslutningsfesten, när är alla deltagare stod upp och dansade… innan förrätten (hur ofta händer det?) Då visste vi med säkerhet att vi hade lyckats skapa ett engagemang som kommer att göra skillnad. 😇🕺